Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ 2012


1ος Πανελλήνιος Ποιητικός Διαγωνισμός UNESCO 

ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 2012

Αποτελέσματα ποίησης Ενηλίκων

Παρατίθενται οι διακριθέντες ενήλικοι και σε επόμενη 
δημοσίευση θα παρατεθούν και τα βραβευθέντα παιδιά. Η 
βαθμολόγηση εμπεριείχε ισοψηφίες ενώ σε πολλές 
περιπτώσεις κατηγοριών ο βαθμός δεν δικαιολογούσε 2ο βραβείο ή 3ο βραβείο όποτε παραλείπεται η διάκριση.













ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ


Γ ΒΡΑΒΕΙΟ
ΚΑΠΑΡΔΕΛΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ 2012



ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ….. 2012



Στα ανάγλυφα και στον γλυκό    καρπό
της ζωής  και   της αγάπης…..
μια χειμωνιάτικη αχτίνα
την φωνή της μέρας παγώνει
και ο τόπος μου αιμορραγεί



 Παντού διψασμένα μάτια
και αυτές οι πέτρινες καρδιές
Θανάσιμες παγίδες
τον πόνο του κόσμου κρύβουν
και του δρόμου τις φωνές


Αχ!! Ελλάδα ,ταξίδι ονειρευτό
Ελλάδα όνειρο πρώτο
Ελλάδα μου ,μάνα ιερή σε
λεηλάτησαν δίχως ντροπή
μοίρα έγινες που δένεις την ψυχή
στα κουρέλια της ζωής
στην πλάνη την  ασχήμια και την  συντριβή


Άνθρωποι δίπλα μου αγνοημένοι
έγιναν επαίτες ,άστεγοι, φτωχοί
δίχως Ήλιο…… σε μια Ελλάδα
 που από φως ξεχειλίζει και ψυχή
Ηρώων γη



Τούτο το φως, τούτοι οι άγρυπνοι
ιριδισμοί
με τις ευχές και της ελπίδας τον μόχθο
ψάχνουν  για ανταμοιβή
για δικαιοσύνη  για τιμή
μοιρασμένος ο πόνος
σε όλα τα στήθη ο σπαραγμός
   και άδικη  πληρωμή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου