Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Γιε μου –γιε μου-Αδημοσίευτο



Γιε μου –γιε μου




Γιε μου –γιε μου
η ζωή που ελησμόνησες
το λουλούδι της αγάπης
έγινε θρήνος στα άστρα

έγινε θρήνος στης γης τα σπλάχνα

***
Μυριανθοι σκεπασμένοι
με όλα του κόσμου τα χρώματα
και εσύ, «κλεισμένο ανθάκι»
που δεν πρόλαβε τα πέταλα
να ανοίξει …γιε μου γιε μου

***
Δένδρα λευκά
στου ανέμου το λίκνισμα
Γέρνουν
Μα ,να ……….
απροστάτευτη ,μοναχική
τους ουρανούς, φιλά μυστικά …
Σπορά γλυκιά..................... γιε μου γιε μου



My son-son
the life you have forgotten
the flower of love
was wailing in the stars
was wailing in the bowels of the earth

***
Thousand blossoms cover up for
with all the colors of the world
and you "closed blossoms"
that he did the petals
open ... my son- son

***
white Trees
winds rocking
droop
But to ..........
unprotected, lonely
the heavens kiss secretly ...
sowing sweet…………my  son- son



2 σχόλια: