Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Δημοσίευση στο περιοδικό Δόντι-«Άρια Μουσική»

Δημοσιευμένα κείμενα μου στο περιοδικό ΔΟΝΤΙ(τεύχος Μαρτίου2006)

1.  Αρια Μουσική.2  Ο Ποιμενάρχης








Δημοσίευση στο

περιοδικό Δόντι


Απόπειρες»Ιανουάριος - Φεβρουάριος 2006

«Άρια Μουσική»


Ο ύπνος με ξέχασε Περπατώ στην άκρη του δρόμου . Δίπλα μου βιαστικά περνούν άνθρωποι που τρέχουν να προλάβουν την ζωή. Σκέψεις με ζαλίζουν Πως να σώσεις την αλήθεια και την ομορφιά;Πως μπορείς να σβήσεις τον παράδεισο από την γη και να κρατήσεις μόνο την κόλαση; Στα αυτιά μου φθάνει μια μελωδία που με βυθίζει σε ονειροπόληση. Μόνο ήχοι! Ρυθμοί που παραμονεύουν να με καταπιούν χωρίς λέξεις. Αισθάνομαι ανάλαφρη, το πνεύμα μου ελεύθερο συγκεντρώνεις τις δυνάμεις της στο δροσερό κύλισμα της μουσικής, καθώς την ακούν μόνο αυτοί που αγρυπνούν. Νοιώθω να βρίσκομαι στο έλεος των ήχων, καθώς υπερχειλίζω χωρίς πανικό. Έχει ύφος αληθινό, ρίζα τρυπωμένη στο μυαλό διαγράφει τα όρια της ψυχής μου. Γίνομαι θρύλος στο άκουσμα της, και το ξέρω μόνο εγώ.Μεγαλώνω απελπιστικά, και φθάνω στο χώρο που δεν έχει τέλος. Στο χώρο της μουσικής βρίσκω το πνεύμα και την καρδιά μου ελεύθερα και αυτό το βράδυ βλέπω βυθισμένη στην ονειροπόληση των ήχων, χωρίς οφθαλμαπάτη. Με οδηγεί, καθώς μου δίνει νόημα αυτό το βράδυ που ξαγρυπνώ. Και η ζωή πιο κει με περιμένει σαν σύμβολο  Βράδυ και στην έξοδο , ασάλευτη και μικροσκοπική χάθηκα στις  σκέψεις μου ή στην  μουσική;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου