Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ -----ΤΑΞΙΔΕΥΩ_______

http://www.apostaktirio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=9:millions-of-smiles&catid=3:newsflash&Itemid=41


http://parathyrostaoneira.blogspot.gr/2011/11/blog-post_6635.html






ΜΟΥ ΑΝΕΚΟΙΝΩΘΗ ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 

ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΠΤΑΝΗΣΙΩΝ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΓΙΑ ΤΟ


ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ -----ΤΑΞΙΔΕΥΩ_______








ΤΑΞΙΔΕΥΩ



Ταξιδεύω!!!!
για το παρεκκλήσι της καρδιάς μου
στον ουρανό κόκκινη η δύση ξεψυχά
φλόγα μεγάλη που λιώνει την αφή ,την καρδιά
Τα αστέρια μια αλυσίδα γερή πού με ακολουθεί



Σκέψεις ….που μεγαλώνουν μπερδεύονται σε ένα
παμπάλαιο σχέδιο του ουρανού στη ακοίμητη μνήμη στην ακοίμητη φθορά
Στις θάλασσες της αιωνιότητας κολυμπώ
Έγινα κατοικία σε μέρος ερημικό για τα άγρια πουλιά
Μια νύχτα πήρα δώρο ένα μοναδικό κόσμημα την ομορφιά




Άγγελοι των πάγων και της φωτιάς κάνουν προσευχές στο μοναδικό
πολύφυλλο ρόδο στο άδειο μονοπάτι που ενώνει τις έρημους του κόσμου καθώς φυλλορροεί. Γίνεται λησμονημένη επιθυμία, μοναδική αμοιβή.



Η νύχτα υποχωρεί ,ξεπροβάλει το φως
ολόλευκοι άσπιλοι κύκνοι με τα φτερά τους την ασχήμια σκεπάζουν



Τα μαύρα μαλλιά σου ,οι ατελείωτες σταγόνες της νύχτας
Ένας άσπιλος παλμός το πέρασμα του χρόνου του πόθου ο λογισμός



Στην πρώτη πνοή του Ανέμου ,το δάκρυ στο πρόσωπο στεγνώνει
Στα κύματα του ονείρου το μέλλον με καλεί και αξίζει το φιλί
μιας κατάχτησης


Οι αχτίδες του ήλιου περιχύνονται και τρυπούν το μέλλον
Ω Ήλιε!!!!!


Να πιω τούτο το φως μέσα στις φούχτες των χεριών να φωνάξω ζω!!!!
Η καρδιά μου ταξιδεύει, φτιάχνει  σπίτι στα σύννεφα ..ξυπνά με του ήλιου




τα καυτά φιλιά…βροχή φιλιά ηδονικά πάνω στο στόμα στα μαλλιά μιας αγάπης που στου χρόνου το γύρισμα δεν ξεφτίζει δεν τελειώνει αγρυπνά



Από το κέντρο νεότητας  Χαλανδρίου –Δαναΐδων και Αντιγόνης 56- 10 Οκτωβρίου 2009 απονομή Α επαίνου από τον σύλλογο των Επτανησίων  για το ποίημα μου   ΤΑΞΙΔΕΥΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου