Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Α! ΕΠΑΙΝΟΣ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ





Εκτος (6) Λογοτεχνικός Διαγωνισμός 2006

(Εταιρία τεχνών Επιστήμης και πολιτισμού)
Κερατσίνι-Ελεύθερο  θέμα.

  Ποίημα «Μια πόλη μια επιθυμία»


ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΟΥ

 ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΟΥ 

 Α!  ΕΠΑΙΝΟΣ 

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ 



Η πόλη βαρια ακουμπά
επάνω μου χρονια ,τώρα
ξυπνα και κοιμάται
αβιαστα ,ακούραστα πάντα
....η ιδια

Ο χρόνος λες και αφήνει το παρόν
να είναι ίδιο
με το παρελθόν ....ασάλευτο
Περνά από τα μάτια μου
ολόκληρη η ζωή που έζησα 
σε αυτή 

Μοιάζει Αιώνια πόλη 
σε αυτή έμεινε το όνειρό μου 
δεν πειράζει ,δεν πειράζει ..... κάτι 
μου ψιθυρίζει στον αέρα 
Δεν πειράζει για όλα αυτά που ήρθαν 
και πέρασαν

Για αυτά που έμειναν στο μυαλό
 δίχως να γίνουν πράξεις 
σε στιγμές μου απλές ,αληθινές 
αυτές που έμειναν στο μυαλό μου 
δέσμιες 

Το βλέμμα κοιτάζει 
πέρα από τον ορίζοντα 
φθάνει στου τέλους την άκρη 
εκεί που μακραίνει το τοπίο 
και γίνεται μια μικρή κουκκίδα 

Εκεί ...το βλέμμα σταματά 
στο απόμακρο 
στο άπιαστο διεισδύει 
μα χάνεται μετά 


Ποια επιθυμία θέλω 
να αγγίξω στον Ορίζοντα 
και αν την ακουμπήσω 
θα υπάρχει ακόμα η θα γίνει 
χίμαιρα 


Στο ωραίο μακρινό 
τοπίο η σκέψη μένει 
μετέωρη , ο χρόνος 
σκορπά στον αέρα 
την μυρωδιά του

Πρέπει να αποφασίσω 
όλα μέσα στο μικρό μου  κεφάλι 
γίνονται ιδέες 
για να ξεκινήσω 
μια καινούργια ζωή 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου