Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΨΙΘΥΡΙΣΤΑ (2ος Διαγωνισμός Ελεύθερης Γραφής) 13η Συμμετοχή από την Ευτυχία Καπαρδέλη Μίλα μου ψιθυριστά, αν μου μιλάς γι’ αγάπη( William Shakespeare)

http://koalakia.blogspot.gr/2014/07/2_4.html


ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΨΙΘΥΡΙΣΤΑ (2ος Διαγωνισμός Ελεύθερης Γραφής)

13η Συμμετοχή  από την Ευτυχία Καπαρδέλη


Μίλα μου ψιθυριστά, αν μου μιλάς γι’ αγάπη(William Shakespeare)
Οι σκέψεις μου μαύρα σημαδάκια στον λευκό  δρόμο ….χιόνι παντού χιόνι
Οι σκέψεις μου μελαγχολικές …….
Στο μυαλό μου εφιαλτικά τα λόγια μας ακούω τα τελευταία  ……..
 Εμείς φτιάχνουμε την ζωή μας ,εμείς επιτρέπουμε ,εμείς επιθυμούμε

Χειμώνας  στο μυαλό και την καρδιά μου …Ατελείωτες συννεφιασμένες μέρες …….μοναξιάς Η αληθινή ευτυχία  βρίσκεται στην ελπίδα  ………μονολογώ

Το χονδρό βιβλίο του Λατίνου ποιητή Οράτιου  το πρώτο σου δώρο δίπλα   στο τζάκι ……..μου θυμίζει  τα λόγια του σημειωμένα με έναν κόκκινο στυλό  όταν τα διαβάζαμε μαζί ….……. 
Nil desperandum
ποτέ μην απελπίζεσαι ……

«Κι όταν θα έρθει το περιστέρι ,θα έχω κρεμάσει φυλαχτό
στο παραθύρι το ανοιχτό ,την καρδιά μου σαν αστέρι»…..με αυτούς τους στίχους του Νίκου Γκάτσου,  φτωχή μου ,γλυκιά μου αγάπη σε αποχαιρετώ. Το στερνό φιλί μου σου χαρίζω το πιο γλυκό σε αυτή  σου την περιπλάνηση




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου