Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Μερικές σκέψεις μου -ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ




ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ  ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 
Μερικές σκέψεις μου 

Στον ίσκιο του σπιτιού που ζει αιώνια ο χρόνος δεν είναι πραγματικός Το πριν η το μετά είναι πλάνη ...το τώρα εσύ και εγώ ζω,η πράξη κλέβει την ζωή Η πράξη είναι καθαρή σκέψη που ακτινοβολεί 
Βιάσου να βρεις το δρόμο της ψυχής για να κλέψεις την" ζωή "με πράξεις






Some of my thoughts 

In the shade of the house who lives eternally time is not real 
The post before the error is ... Now you and I live ... the act stealing life 
The Act is clear thinking radiating 
Hurry to find the way of the soul to steal the "life" operations


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου