Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Ευχαριστώ πολύ τον φίλο και λογοτέχνη Αντώνη Ευθυμίου που μου ανακοίνωσε τον επαινο μου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ποίησης για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα που διοργάνωσε ο ομιλος UNESCO πειραιως και νήσων σε συνεργασία με το Καφενείο των Ιδεών

  • Ευχαριστώ πολύ τον φίλο και λογοτέχνη Αντώνη Ευθυμίου που μου ανακοίνωσε τον επαινο μου στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό ποίησης για την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα που διοργάνωσε ο ομιλος UNESCO πειραιως και νήσων σε συνεργασία με το Καφενείο των Ιδεών Είναι τιμητικό για μενα


  • ΑΝΑΡΤΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΠΑΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΗ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΦΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΕ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΠΑΣΤΡΑΣ ΣΤΗΝ απονομή που εγινε στην αίθουσα στο Hilton, του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ποίησης για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, που διοργάνωσε ο όμιλος UNESCO Πειραιώς και Νήσων σε συνεργασία με το Καφενείο των Ιδεών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου