Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ .........ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ https://www.facebook.com/HelenZachariadou?fref=ts

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΕΛΕΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ .........ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ https://www.facebook.com/HelenZachariadou?fref=ts
Φίλοι μου καλοί μου φίλοι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σ όλους τους αγαπημένους μου ποιητές του διαδικτύου ..Τρεις μέρες είμαι μαζί σας Σας διαβάζω και σήμερα είπα να σας δώσω ένα δώρο για τη γιορτή σας Πήρα αποσπάσματα από τα έργα σας και τα κοινοποιώ Κάθε ένας με τον δικό του τρόπο χτίζει πολιτισμικά μονοπάτια που οδηγούν τη σκέψη σε ουράνια αετώματα ..σας ευχαριστούμε που υπάρχετε ( λίγα τα πήρα έτοιμα από δικές σας αναρτήσεις..) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗ΅Σ τι θα ήταν η ζωή μας χωρίς τη γλύκα της???



ΝΕΑ ΗΜΕΡΑ


Ταξιδιώτη


οι δρόμοι  της αγάπης  και της


καρδιάς ,αυτές τις μέρες


της μεγάλης έγνοιας


συλλογίζομαι  στον παγωμένο


Ήλιο του μεσημεριού τις κλειστές


πόρτες με του Φθινοπώρου


τον θυμωμένο αγέρα


***


Το όνομα των καιρών


πέτρες γυμνές


που απόμειναν στην φθορά


άνθρωποι  σε χάρτινες πόλεις


με δένδρα λαβωμένα που


μεγαλώνουν αμίλητα μόνα


και ξεχασμένα


***


 Στην νέα ημέρα


ακούραστοι ,ελεύθεροι κυματισμοί


κύκλων τόξα  χρώματα νέα


«ουράνια τόξα»


στην γη παγιδεύτηκαν


NEW DAY



Traveler
roads of love and
heart, these days
of great concern
meditate on the frozen
Midday sun  
closed doors
with   of
  autumn
the angry wind
***
The name of the times
stones bare
They are left to decay
People in paper towns
with wounded trees
grow speechless alone
and forgotten
***
  In the new day
tireless, free ripples
arcs of circles  new colors


"rainbows"
trappedon earth




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου