Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΙΗΣΗΣ ``ΠΕΡIΒΑΛΛΟΝ - ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ`` ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ και ΩΡΑ 20.00 ΑΚΡΙΒΩΣ στη GALLERY ΕΛ. Θεσσαλονίκη

  • Η ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ
    ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΙΗΣΗΣ ``ΠΕΡIΒΑΛΛΟΝ - ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ`` ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ και ΩΡΑ 20.00 ΑΚΡΙΒΩΣ στη GALLERY ΕΛ. Θεσσαλονίκη
    Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον καλο μου φίλο Λευτέρη Μουφτογλου που θα με αντιπροσωπεύσει στον διαγωνισμο για την μητέρα -Φύση που είμαι στη τρίτη θεση
    Είναι τιμητικο γιια μενα να απαγγείλει το ποιημα μου ενας διακεκριμένος λογοτέχνης και πολυβραβευμένος σαν τον Λευτέρη Ειμαι ευγνώμων!!!!!!!!!!!!!!!!https://www.facebook.com/EARTH-Poetry-Literary-Τheatrical…/…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου