Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Σημερα ελαβα απο την Αμερική το περιοδικό Lucidity journal poetry International του καλού μου φίλου Ted Badger Με τιμά αφου δημοσιευσε το ποιημά μου "Αυγή"Ειναι τιμή που βρίσκομαι ανάμεσα σε αναγνωρισμένους μεγάλους ποιητες ολου του κοσμου Θερμες ευχαριστίες Ted

  • ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ 




  • ΧΑΡΑΥΓΗ
    Τι χαραυγή!!!!!!!!!!!!!
    ονειρικός στοχασμός
    απόκρυφες σκέψεις...
    φιλήματα θερμά
    δώρα αθωότητας αγνά
  • Δυο αγγελικά φιλιά
    στα μαγουλά μου
    περίσσια μύρα
    σε ώρα γλυκιά
  • Στα δάχτυλά μου διάχυτα
    τα χρώματα της μοίρας
    στολίδια πορφύρας
    σπάταλα.................







  • Σημερα ελαβα απο την Αμερική το περιοδικό Lucidity journal poetry International του καλού μου φίλου Ted Badger
    Με τιμά αφου δημοσιευσε το ποιημά μου "Αυγή"Ειναι τιμή που βρίσκομαι ανάμεσα σε αναγνωρισμένους μεγάλους ποιητες ολου του κοσμου Θερμες ευχαριστίες Ted

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου